March 26, 2015

Patchworková sukýnka / Patchwork skirt

K vánocům jsem dostala Overlocker a první věc kterou jsem na něm ušila byla patchworková sukýnka.
Nikdy bych si nemyslela že jde na overloku dělat patchwork.

For Christmas I got Overlocker and the first thing I made was this patchwork skirt. I would never think you can do patchwork on overlock but you can.



 Sešívala jsem kousky látek a tak si to pěkně trénovala až mi vznikl obdélník ten jsem pak rozkrájela na pruhy ty pak různě otočila a znovu sešila k sobě.
Pak už jsem jen všila do pasu gumu, zahla délku a bylo hotovo.

I was putting pieces together (of course colors and prints were carefully selected to compliment each other) until I got good size of rectangle. Than I cut it into a strips, turned pieces and sew together, put elastic in waist band and hem the skirt.


Tak trochu mi ta sukýnka připomíná Velikonoce a tak místo pečeného beránka má Sofinka velikonoční sukýnku.


Mějte se moc hezky a užívejte jara, u nás je podzim ale nic tomu nenasvědčuje. Pořád máme teplíčko.

Thank you for stopping by.
Hanka

3 comments:

  1. Krásná sukýnka, Hani. Krásné předvelikonoční přípravy :-)

    ReplyDelete
  2. Patchworková sukýnka Sofince sluší. Jak ten čas běží, holčinka už dělá první krůčky. M.

    ReplyDelete
  3. Sofinka je kocena a maminka je velka sikulka ....ako vzdy krasna kombinacia latok ,super spracovanie, vesele farbicky ...
    ................nech sa dari Hani..pozdravujem ...Sofi je uz velmi sikovna babulka .....
    krasny dnik
    Mirka

    ReplyDelete

Dekuji Vam vsem, za vase mile komentare, vzdycky me potesi :)

Thank you so much for taking the time to comment. Your comments are always appreciate it :)